Shoplinks.Asia

Friday, April 22, 2016

Vila Amira Syakila oleh Ebriza Aminnudin

Assalamualaikum..
Jom sambung layan novel Seram..
Ohsem dan menggugat jiwa..

"Permainan tidurkah minpi itu? Namun, kenapa is seolah-olah realiti?"

Memang mencabar betul baca VAS nie.. Geram pula dekat si Amira yang suka mengganggu dan si Farra yang degil nie..
Amira tu betol-betol annoying sebab sangat suka mengganggu..
Yang si Farra tu pula jenis x putus asa.. Degil.. Tapi saya suka semangat Farra.. Kasih sayang dan kesetiaan Farra.. Bila Farra tetap juga di Vila tu dan berusaha menghabiskan juga novel dia walaupun terus-terusan diganggu..

Sha x suka apa yang berlaku pada Amira, walaupun sedikit sebanyak puncanya dari Amira.. Apa yang berlaku pada Amira memang x patut.. Sangat-sangat x patut.. Cian Amira dan suaminya.. Bila nafsu dan dendam menguadai diri, yang salah sudah x dipedulikan..

Novel Ebriza Aminnudin nie penuh kasih sayang.. Ending yang sangat meruntun jiwa.. Dan penuh kebahagiaan.. 

7 comments:

  1. macam best ni.. lama dah tak beli novel..

    nak pi cari lah.. hehe

    ReplyDelete
  2. berapa lama nak abis kan 1 novel tu sha?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok gak Kak El.. Kalau citer x berat, cepat je.. sehari dah habis..
      Kalau xde orang kacau lagi cepat.. Kadang 2,3 hari gak baru habis..

      Delete
  3. jenuh juga nk habiskan 1 buku.. huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI