Shoplinks.Asia

Thursday, April 7, 2016

Bila Novel Mula Menghantui Jiwa

Assalamualaikum..
Hye semua..
Bulan Mac memang bulan yang padat dan sengkek..

Kenapa Sha cakap macam tu?
Sebab bulan Mac Sha telah berbelanja melebihi sepatutnya..
Semuanya Sha habiskan dekat Novel..
Wargh!! Kalau Encik Suami tau, mesti bising..

Antara buku yang Sha beli sendiri..
17 Mac 2016
Halusinasi dan The Lost World

23 Mac 2016
Lengloi dan Kubur Bernyawa

24 Mac 2016
Tiada Tajuk, Epidemik T dan Akhir

24 Mac 2016
Pre-order Istana

28 Mac 2016
Villa Amira Syakila

Buku-buku dibawah pula, dibelanja oleh adik dan sepupu..
22 Mac 2016
Penjara Mati
Sumpahan Ling Chi

27 Mac 2016
Awak Ni Hantu Ke?
Projek Seram lombong
Trauma

Kesemuanya 14 buah novel..
Dari 14 Novel nie, 5 masih belum sampai..
5 buah dah habis baca..
Sekarang tengah baca Projek Seram Lombong..

Bulan nie kena ikat perutlah nampaknya..
Dalam pada dok beringat-ingat tuh,
Hati nie dok berbisik untuk membeli lagi..
Wargh!!! Tolonglah..
Hehehe...
 
 6 dah baca setakat 31.03.2016

 
Baru sampai 31.03.2016
2 dah baca setakat 01.04.2016

10 comments:

  1. singgah pagi...
    wah!rajinnyer membaca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikiki... Hobi dari zaman sekolah lagi nie..

      Delete
  2. Banyaknya novel dalam sebulan beli!! Ini baru nama peminat tegar. Hehe.

    Btw, suami tak tahu ke kewujudan blog ni? Entah2 dia baca dalam diam kot. Jadi silent reader :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikiki.. Xtau lah.. Rasa cam x kot.. Hehehe.. Kalau dia tau, abislah mesti kena bebel.. Memang dah jadi tegar balik nie.. jenuh kawal diri..

      Delete
  3. dah lama sangat tak baca novel.

    ReplyDelete
  4. Wahhh, banyaknyaaa novellll.. kita suka baca novel juga, pinjam satuuu.. haha

    ReplyDelete
  5. kita memang boleh geng baca novel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang geng pun.. bukan takat baca novel.. Kerja pun sama kan..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI