Shoplinks.Asia

Monday, August 14, 2017

AgroMas : Sos Pedas Berkicap

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Siapa suka cili kicap..
Sekarang tak oayah susah-susah nak buat..
AgroMas dah keluarkan yang segera..
Rasanya sedap, pedas dan memikat..
Selain dibuat cicah, boleh juga digunakan untuk masakan.. 

Sebotol ini tak tahan lama..
Sekejap je dah habis..
Kalau buat ikan bakar pastu cicah nie,memang best...

Sha buat perapan ayam menggunakan sos pedas berkicap AgroMas ini.. Memang sedap..
Rasa dia pekat dan memikat..

5 comments:

  1. mcm sedap ja ni kak shaaa. busyra tak pernah try lg.

    ReplyDelete
  2. Senang kan skrg ni. Xperlu nk buat sendiri bagai. Sesuai utk org yg bekerja mcm sha.

    ReplyDelete
  3. Nampak cam sedap.. Kene cuba jugak sos ni nnti..

    ReplyDelete
  4. Wow mesti sedap Kan. Manis pedas gitu

    ReplyDelete
  5. sedap ker sha kicapnya ..belum pernah cuba

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI