Wednesday, August 16, 2017

Rumah oleh Erby

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel seram yang ohsem..
Bukunya nipis sahaja..
Hanya baca dalam dua jam macam itu..
Itupun sebab sambil buat fisio kan..

Kisah yang dibawa adalah mengenai sebuah rumah..
Rumah yang dijaga elok tapi tiada yang duduk..
Memang aneh dan pelik..
Yang datang menjual juga agak pelik..
Harga yang diberikan sangat murah sehingga tak munasabah..

Apakah rahsia rumah itu?
Kenapa rumah yang dijaga elok tidak berpenghuni?
Pusara siapakah yang ada dalam bilik utama rumah itu?
Memang misteri habislah..

Sha baca dan selesai pada 15.08.2017


5 comments:

  1. takut pula nak baca buku ni, seram habis rasanya

    ReplyDelete
  2. seram akak dibuatnya ni belum baca bukunya lagi

    ReplyDelete
  3. 2 jam jer..best kan kalau dapat baca tanpa gangguan cepat jer habis

    ReplyDelete
  4. Baca Tu je dh naik bulu Roma uii

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »