Shoplinks.Asia

Thursday, August 10, 2017

Rumah Patung Hantu oleh Stefan Petrucha & Sho Murase

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom relaks kan minda dengan komik menarik dari siri Nancy Drew ini..
Saja nak mengenang zaman persekolahan yang dah lama ditinggalkan..
So kita layan komik Nancy Drew pula..
84 muka surat je..
Setengah jam dah habis baca..

Kisah penyiasatan Nancy mengenai misteri Rumah Patung..
Bagaimanan Rumah Patung boleh bergerak..
Kemudian terhasil peristiwa sebenar..
Memang misteri sungguh..
Bila baca ini, kita pun jadi penyiasat sama..
Kikiki.. Seronok tau

Sha baca dan selesai pada 0808.2017

Hak Milik Perpustakaan Negara Malaysia

6 comments:

  1. tak pernah layan komik melayu selalunya baca lawak kampus je :P

    ReplyDelete
  2. Dulu zaman sekolah, GV suka novel cmnie. best baca. :D

    ReplyDelete
  3. Nancy Drew tu..Sha habiskan dalam masa sehari jea..hebatlah Sha ni

    ReplyDelete
  4. Nipis jerk buku ni yek.. Best la org leh baca buku aje dok library.. hiks

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI