Aktiviti Di Pejabat - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, August 3, 2017

Aktiviti Di Pejabat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini Sha nak mengecat Perpustakaan..
Kami ini semua serba boleh.. Kikikiki..
Staf semua perempuankan..
So, memang kena berdikarilah..

Semua pakai baju sukan..
Nanti Sha update hasilnya ye..

Korang buat apa hari ini??
Jom share di ruangan komen..

Salam hari Khamis..
Jangan lupa sarapan pagi ye..

7 comments:

  1. Oo... sempena kemerdekaan ke? Hihi

    ReplyDelete
  2. wah best ni aktiviti mengecat, selamat mengecat sha nanti akak nak tengok hasilnya. akak hari ni takde apa aktiviti pun termenung sajalah hehehe

    ReplyDelete
  3. Ana suka ada aktiviti mcm ni. Teringat masa belajar dulu semua aktiviti ana join. Hehe

    ReplyDelete
  4. Bestnya. Nnti bglah gambar sebelum.dan selepas

    ReplyDelete
  5. Wahhh....rajinnya Sha. Tukar warna apa? Mesti tambah semangat pergi kerja selepas ni kan

    ReplyDelete
  6. warna warni lettewwwww... hiks..

    ReplyDelete
  7. eh pembantu kat tempat sha perempuan ker semua

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..