Shoplinks.Asia

Tuesday, August 8, 2017

Goodreads : 2017 Reading Challenge Complete

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Jom kita zumba..
Sha dah berjaya selesaikan cabaran membaca untuk 2017..
150 buah buku dalam masa 7 bulan lebih sikit..
Sha mulakan cabaran pada 01 Januari 2017 dan berakhir pada 07 Ogos 2017..
Macam nak tambah lagi..
Tapi macam nak biar je..
Tengoklah nanti macam mana..



9 comments:

  1. tahniah Kak Sha! banyak tu 150 hehe Hana baru 41 buku. ni pun dalam dua bulan stop baca buku. boleh cukupkan 200 lagi tu :)

    ReplyDelete
  2. tahniah kak sha berjaya capai target :)

    ReplyDelete
  3. tahniah! sangat kagum dgn Sha ...
    byk buku Sha berjaya baca walhal belum pun penghujung tahun...
    teruskan membaca T_T I is kagum.

    ReplyDelete
  4. membaca jambatan ilmu, tahniah ye..

    ReplyDelete
  5. Tahniah kak Sha, saya memang tabik spring la pada akak...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Wrmbth

    Salam pagi rabu & apa khabar sis

    Semoga budaya membaca bahan berkualiti dapat menjadi makanan yang subur untuk minda kita

    ReplyDelete
  7. hebatlah kak Sha!

    jeles Mai yg pemalas ni, hahaha.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI