Bila Bulan Jatuh Ke Riba - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, August 11, 2017

Bila Bulan Jatuh Ke Riba

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat apa tu?
Sha tengah update blog sambil menonton tv..
Drama Ops Cinta Din Sardin..
Kelakar dan menarik..
Gandingan Mira Filzah dan Izzue Islam..
Sambil-sambil itu, Sha tengah berkira-kira..
Kira-kira nak beli buku apa..
Encik suami dapat duit terpijak.. RM80
Duit itu encik suami bagi Sha..
Disebabkan buku yang nak dibeli banyak sangat.. 

Sha sendiri pening nak beli buku apa..
Hahaha.. Payah juga ini..
Jadinya Sha pun berfikir sambil menonton..
Antara FIXI dan Dear Novels..
Yang manakah yang berjaya..

Kalau FIXI dapat 4 buah novel RM81. 80 termasuk postage.. 
Buku-bukunya Asrama2, Bingit, Qisas & Rahsia..
Dear Novels pula RM72.00 free postage.. 
Tiga buah novel iaitu Kerajaan Paling Seram Vol1, Pesakit 707 & Ganggu.. 
Adoi.. Pening nak memilih.. 

Selamat beristirehat ye kawan-kawan..

10 comments:

  1. haaa elsa pun tengah tengok sambil blogwalking hikhik!

    ReplyDelete
  2. Drama Ops Cinta Din Sardin kat TV9 kan? Siqah ada nampak iklan tapi tak bekesempatan nak tengok. Minat dorang berdua :)

    Tak pernah dengar lagi Dear Novels. Tengok tajuk buku yang bakal Sha beli drpd Dear Novels, macam tema seram pulak.

    Kalau beli buku fixi, nanti review eh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelakar citer tu Siqah.. Hehehe..

      Beli novel lain Siqah.. hehehe

      Delete
  3. beli yg mana satu paling dekat ngan hati hehe :p memang pening nak pilih beli buku mana satu, selalu jadi camni

    ReplyDelete
  4. waww.. semoga tabah memilih ya sis.. 😂😂

    ReplyDelete
  5. Mana rasa best, beli yang tu dulu. Kalau 2-2 pun best, kena baca review dulu lah alamatnya.

    ReplyDelete
  6. Bestnya dpt tambah koleksi buku...
    Pilih jangan tak pilih yer ...

    ReplyDelete
  7. Menambah koleksi lagi nmpknye tu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..