Monday, September 4, 2017

Sing (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila cuti je, bagi peluang anak-anak tengok kartun..
Mak dengan ayah tumpang sekaki..
Baru-baru ini kami tengok filem Sing..
Memang menarik..
Muzik mampu mengubah peribadi seseorang..
Muzik juga mampu memberi semangat dan kelansungan hidup..
Ceritanya ringkas tapi ada mesej..
Lagu-lagu yang ada dalam filem ini pun menarik..


4 comments:

  1. Hakak dah tengok jugak cite ni Sha. Kalau ikutkan, manalah suka cite kartun tapi dah anak yg nak tengok. Tak ingat dah macamana jalan cite dia

    ReplyDelete
  2. Ai bawa anak buah tengok cerita ni dulu.. memang best..

    ReplyDelete
  3. best ker sha..lama dah tak bawa anak tengok movie

    ReplyDelete
  4. cam menarik ni.. leh try tgk nnti..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »