Saturday, September 16, 2017

Gado Gado di Tanjung Malim

Assalamualaikum..
hye semua..

Jom makan Gado Gado.. 
Sha baru first time makan Gado Gado ini.. 
Sha makan dekat medan selera Tanjung Malim.. 

Gerai Aman Gado Gado 

Gado Gado Ayam RM4.50
Pilihan encik suami.. 
Encik suami suka sebab kuah kacang dia sangat sedap.. 

Gado Gado Biasa RM4.00
Pilihan Sha..
Pada Sha Gado Gado ini macam rojak tapi bahan dia tak semeriah rojak.. Sedaplah.. 
Sedap atau tak bergantung pada tekak korang ye.. Pada Sha okay and nice.. 

 Air Kelapa RM4

8 comments:

  1. yum yum... sedapnya tgk gado-gado tu...

    ReplyDelete
  2. wah.. tak pernah makan lagi gado-gado.
    lain kali kalau pergi Tanjung Malim kena cuba ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti singgah tanjung malim jangan lupa cuba ye..

      Delete
  3. aida x pasti lah aida pernah makan ke tak gado-gado ni, sha...
    mcm rojak ekk.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »