Tuesday, August 27, 2019

Korea | The Queen Of Crime (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Memang kelakar betul filem ini walaupun misteri.. Puncanya bil air melambung jadi mahal.. Maknya tak puas hati.. Yellah duduk bilik kecik je, pastu anak dia duduk sorang je.. Tak mungkinlah bil air tu boleh jadi mahal.. Bersungguhlah mak dia menyiasat dan akhirnya berjaya membongkar misteri kenaikan bil air.. Memang respeklah kat mak dia.. Tak putus asa.. Realiti dalam drama ini, bila tengok masing-masing bertungkus lumus belajar demi mencapai kelulusan.. Sampai jadi gilalah sebab tekanan melampau.. 

THE QUEEN OF CRIME | 25 August 2016 | Thriller, apartment | KMovie |
Sinopsis | Mi-Kyung (Park Ji-Young) runs a small hair salon. Her son Ik-Soo (Kim Dae-Hyun) is preparing for the bar exam and is staying at an apartment for bar exam students. Mi-Kyung learns from her son that he has received a 1.2 million won ($1,100 USD) water bill. She is stunned and decides to go to the apartment complex to find out more details. There, Mi-Kyung senses that something isn't quite right and begins to investigate.

10 comments:

  1. sebab bil air pun boleh jadi cerita ye? kretip betoi rakyat korea ni haha

    ReplyDelete
  2. bil air melonjak naik pun boleh jd cerita hehehe

    ReplyDelete
  3. Wahhh.. Memang nampak menarik ni. Selalu tonton drama korea dekat online ke? Dekat website mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selalu tengok dekat sini
      http://www2.fastdrama.me/

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »