Saturday, December 21, 2019

Salam Perpisahan Buat Pelajar Praktikal

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dekat pejabat Sha ni ada sorang budak praktikal dari UiTM.. Hujung bulan ini dia last dekat sini.. Makanya hari Jumaat tu kami buat makan-makan untuk beliau.. Meriah lah bila kami pakat-pakat bawa makanan.. Walaupun staf tak ramai, penuh separuh meja.. hehehe.. Saja buat awal sebab minggu depan ramai yang sibuk dengan urusan anak sekolah dan ada yang cuti.. Dah alang-alang Jumaat tu semua ada, tu yang kami buat jamuan dia..

Meriahkan menu kami.. Sha bawa cheese kek, tart nutela dan roti..
Selain itu ada nasi kukus ayam berempah, buah pisang, buah tembikai, meetball, ayam golek, pizza, wajik, dan air tembikai..

Pelajar yang sangat baik, ringan tulang dan tak bermasalah..
Semoga beliau terus sukses walau dimana beliau berada..

7 comments:

  1. Semoga terus sukses buat mereka.

    ReplyDelete
  2. Seronoknya diraikan macam tu..all the best intern student

    ReplyDelete
  3. kalau ada budak praktikal, ringanlah sikit kerja kita

    ReplyDelete
  4. meriah makanan..wajik lama x makan..

    ReplyDelete
  5. kalau kaksha jalan sebelah mesti orang ingat adik sebab muka sama! Mesti kaksha rindu nanti haha

    ReplyDelete
  6. syok nyer bila ada majlis utk diraikan kat ofis.
    makanan melimpah ruah :)

    ReplyDelete
  7. Bila ada majlis camni sure mcm2 menu.. Meriah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »