Monday, December 23, 2019

Goodreads | 1000 Buah Buku

Assalamualaikum..
Hye semua..

2019 semakin sampai ke penghujungnya.. Antara yang menarik di blog Sha ini dah tentulah mengenai bahan bacaan dan kemaskini di Goodreads.. Bila dah nak hujung-hujung ini, akan keluarlah banner dekat bawah ini di Goodreads.. Tapi Sha masih meneruskan pembacaan walaupun sasaran dah berjaya dicapai.. Kerja dalam bidang Perpustakaan, memang mengadap buku jelah.. Maka banyaklah bahan bacaan yang boleh dihadam.. Hari ini nak kongsi kejayaan membaca dan membuat ulasan 1000 buah buku di Goodreads.. Ini yang tercatat, kalau tak tercatat lebih lagi.. hehehe.. Bila tengok balik senarai bacaan Sha, memang puas hatilah.. Semua genre Sha sapu.. Janji buku dan boleh dibaca.. Walau seteruk mana pun bahan bacaan itu, ianya tetap bahan bacaan..

Awal Januari nanti baru Sha kongsi ye, berapa sasaran yang berjaya dicapai..

Pada 21.12.2019, Sha berjaya mencapai target bacaan dan ulas 1000 buah buku di Goodreads..

16 comments:

  1. Wow, tahniah kak Sha dah hbis 1000 buku. susah tu .. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aien.. Nape tak boleh akses blog Aien.. Jadi private.. huhuhu

      Delete
    2. dah open balik. Sebab kes hari tu. ini dah bukak balik. official www.aienienka.com

      Delete
  2. Tahniah, Kak Sha. Banyak tu 1000 buku.

    ReplyDelete
  3. Wow! Tahniah Sha.. Semoga dapat lebih lagi di tahun akan datang

    ReplyDelete
  4. wah tahniah kak sha, tahun depan up lagi..hehe:P

    ReplyDelete
  5. 1000!!!???
    wow, terbaik sha.
    1% pun aida tak tercapai, sha.

    ReplyDelete
  6. perghhh daebakkk 1000! kc tak sampai 1000. tapi kalau 100 tu mungkin sampai (include novel dalam watpadd) hahaha.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »