Friday, December 6, 2019

Cik B Salted Egg Salmon Skin

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha tak beli pun produk ini.. Sebaliknya rakan sekerja yang beli.. Beliau open dan berkongsi dengan kami.. Harganya mencecah RM50 sebalang.. Ini pun beliau beli masa promosi.. Kalau berminat nak beli boleh cari je dekat Shopee.. Ada yang jual kalau tak silap Sha.. Rasanya menariklah.. Gabungan telur maisn, daun kari, cili kering dan kulit ikan salmon tu serasi.. Tak masin sangat dan sesuai je.. Ini untuk tekak Sha ye.. Rasa untuk setiap orang berbeza.. Kawan pejabat kata ada rasa macam makan kulit ayam yang digoreng.. 


Ini rupa isi dalam balang tu.. Ada daun kari, potongan cili kering, serdak telur masin dan kulit ikan Salmon..

4 comments:

  1. kalau terjumpa bolehlah mencuba..hehe

    ReplyDelete
  2. looks so good tp x terbeli pun lg. maybe not now since im not really a fan of salted egg. but skali skala would be okay i guess. teringin jugak nak rasa.

    ReplyDelete
  3. Ingatkan Kak Sha beli😂. Saya peminat salted egg tapi disebabkan harganya yang mahal bagi seorang student, saya tak beli pun.

    ReplyDelete
  4. macam tak berbaloi je beli untuk saya. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com