Tuesday, March 16, 2021

Pra Tempah Artifak oleh Maria Kajiwa

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha buat pra tempah novel ini sebab penulisnya memang Sha minat.. Kebetulan pula ada duit lebih, belilah sekali Kebaya yang dah lama keluar.. Mujur penulis ada stok.. Hehehe.. Seronok betul bila dapat buku fizikal ini.. Cuma sekarang ini Sha beli bila ada lebihan duit je.. Kalau tak memang Sha kekal dengan ebook..

Selain Artifak, Sha beli Kebaya juga..

Nota istimewa dari penulis buat Sha..

14 comments:

  1. Selamat membaca sha👍👍🌹🌹

    ReplyDelete
  2. Seronoknya buku idaman dah dapat. Penantian pre order tu satu penyiksaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki.. tu lah.. Sebab tu Sha hanya buat pra tempah dengan penulis/penerbit yang Sha biasa je..

      Delete
  3. Buku tentang apa ni? Genre thriller?

    ReplyDelete
  4. aaaa bestnya ada ucapan dari Maria Kajiwa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yang paling best bila beli dengan penulis..

      Delete
  5. Kalau betul2 minat kan. Enjoy your books Sha!

    ReplyDelete
  6. Atie baru tau ini nama kak sha ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🙈🙈 pendek je nama akak.. 7 huruf..

      Delete
  7. agaknya penulis pun tertunggu-tunggu bilalah sha nak grab karya dia ni ;-)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »