Monday, March 22, 2021

Giveaway Raya Bersama Shida Radzuan Blog

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Jalan-jalan dan ternampak entry ini di blog Shida.. Maka jomlah kita beramai-ramai sertai..


Perasaan Sha dalam menyambut bulan Ramadhan & Syawal yang bakal tiba tidak lama lagi ini..
Perasaan Sha bercampur baur.. Susah nak explain.. Nak kata sedih pun iya.. Sedih sebab tahu Ramadan dan Syawal tahun ini pasti akan berbeza dan tak kan pernah sama seperti tahun-tahun sebelum ini.. Dengan kes Covid19 yang masih ada, kehilangan abah yang masih terkesan di hati Sha.. Gembira pun ada juga sebab tak sabar nak puasa.. Keseronokan berpuasa tu masih mengujakan walaupun diselubungi kesedihan.. Ramadhan kali ini mungkin akan sedikit berbeza ketika berbuka, tak pasti lah boleh ke Masjid atau dirumah sahaja.. Semoga Ramadan dan Syawal dilalui dengan penuh rasa syukur dan bersama yang tersayang.. Setiap saat itu sangat berharga..

Sha tag

17 comments:

  1. Goodluck and all the best kak sha! :)

    ReplyDelete
  2. All the best Kak Sha.

    Dah boleh solat taraweh, pergi bazaar ramadhan. Tapi, kemeriahan mesti berbeza. :)

    ReplyDelete
  3. Good luck! Entahla Ramadan kali ni boleh meriah macam dulu ke tidak

    ReplyDelete
  4. Thank you tagging atie kak sha :)
    Kehilangan Abah masih terasa dan akan terus terasa :( moga kak sha tabah menahan rindu yang tak terkira tu... Alfatihah utk Arwah Abah kak sha

    ReplyDelete
  5. kan...
    aida excited nak tunggu Ramadhan. tiap tahun gitu.
    mengira hari! tapi tu la, aidilfitri takkan sama.
    ntah boleh balik jumpa mak abah ataupun tak :(
    ntah boleh beraya dgn sanak-sedara ntah kan tak.
    aduhai...

    tapi tu la. semua ada hikmah, kan.
    semoga thn depan 2022 kita kembali normal.
    dgn vaksin. dgn s.o.p. in shaa Allah :)

    ReplyDelete
  6. First of all, menjadi org yg pertama join GA shida! tqvm sha <3
    Aduhai sayu baca rintihan sha..shida doakan moga ramadhan dan syawal kali ni
    lebih menggembirakan sha walau bagaimana pun cara sambutannya :)
    Sha..kena kuat dan tabah untuk keluarga ya! :)

    ReplyDelete
  7. Sayu juga sebenarnya apabila sambut Ramadan tanpa org yg kita sayang. Semoga Ramadan tahun ini kita jalani dengan penuh keberkatan dan pahala. Selamat bersegmen kak ~

    ReplyDelete
  8. Good Luck, OM datang dari segmen yang sama.

    http://www.ombakbergigi.com/2021/03/giveaway-raya-bersama-shida-radzuan-blog.html

    ReplyDelete
  9. all the best.

    dari segmen yang sama. www.baeroslan.com

    ReplyDelete
  10. all the best... from the same giveaway
    http://atelophobia-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Good luck and all the best. Salam takziah sis.

    BW dari segment yg Sama

    https://ctcheery87.blogspot.com/2021/04/giveaway-raya-bersama-shida-radzuan-blog.html?showComment=1617886166740#c1338997383517674226

    ReplyDelete
  12. Tahniah sis. Dah menang GA SRB😘. Selamat berpuasa!!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »