Tuesday, March 9, 2021

ebook | Puaka Kereta Sewa oleh Lavender Biru, Ruby Annas, Sabrina Ismail

Assalamualaikum..
Hye semua..

Siri cerita hantu kali ini membawa topik kereta sewa.. Ketiga-tiga cerita disampi dengan cara tersendiri dan menarik.. Setiap peristiwa ada sebab dan kesannya.. Tak kisahlah pada pemilik, pelaku atau orang sekeliling.. Bermula dengan cerita pembunuhan, mayat hilang dan kereta disewa.. Kemudiannya kisah kemalangan yang berlaku tanpa sengaja tapi pelakunya melarikan diri dan akhir sekali kisah perebutan harta hingga sanggu membunuh.. Ketiga-tiga cerita menarik dibaca, ringkas tapi padat dengan isi..

Kereta Puaka oleh Lavender Biru
Mini Cooper Laju oleh Sabrina Ismail
Penumpang Malam oleh Ruby Annas

Sha baca dan selesai pada 08.03.2021

Sha baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader
Published November 25th 2019 by Penerbit X

12 comments:

  1. sha pernah dengar e book reader iaitu Kindle...ada pernah beli dan guna tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pernah dengar tapi tak pernah guna atau beli.. hehehe

      Delete
  2. Macam macam kisah ye dalam buku ni. Lately perasan kaksha suka baca buku mistik misteri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup.. dia banyak theme.. menarik nak baca..

      Delete
  3. kak shaa, tgk cita long khong the series nanti tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah cari.. Tapi tak jumpa.. huhuhu..

      Delete
    2. https://kissasian.sh/Drama/Long-Khong
      kena tgk website huhuh

      Delete
  4. Menarik juga jalan ceritanya

    ReplyDelete
  5. kereta sewa je kan? bukan grab car kan? ;-)

    ReplyDelete
  6. kereta sewa berpuaka. nak sewa kereta pun tak senang kalau dengar kisah macam ni..haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »