Wednesday, March 17, 2021

ebook | Sweet Dreams oleh Acik Lana

Assalamualaikum..
Hye semua..

Satu lagi novel yang berjaya diadaptasi ke drama.. Lakonan Mira FilzahMira Filzah,Ben Amir dan Sean Lee.. Sha tengok beberapa episod awal je.. Lepas tu tak follow.. Bila jumpa novel ini di PNM e-Reader, terus Sha pinjam dan baca untuk tahu jalan ceritanya..

Menyampah dengan watak utama novel ini.. Hahaha.. Tak suka Sha dengan perangai terlalu baik Putri.. Bapa dia dah tentu-tentulah memang tak nak berubah, tetaplah nak bela.. Cakap mak dengan suami langsung tak nak dengar.. Stress pula Sha baca novel ini sebab kerekter Putri tu.. Kalau betullah dia nak tolong, patutnya masukkan bapa dia ke penjara dan pusat pemulihan supaya ketagih arak dan judi tu diubati.. Bukannya terus hulurkan duit.. Watak clumsy tu Sha tak kisah sangat sebab ada je manusia macam tu, termasuklah Sha.. Tapi yang paling tak sangka bila orang yang pegang amanah yang mengkhianati mereka.. Okaylah jalan cerita dia..

Sha baca pada 15.03.2021 dan selesai pada 17.03.2021

Sha baca menggunakan aplikasi PNM e-Readers..
Published February 2017 by BookU

4 comments:

  1. kalau watak yg terlalu baik ni, kita rasa geram betul baca kan

    ReplyDelete
  2. agaknya kalau sy baca, bab pertama je kot hehehe... jd sesak dada watak mcm ni hehehe

    ReplyDelete
  3. Acik lana ni best tau novel novel dia. Tak boleh nak tengok kalau ada MF hahaha.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »