Thursday, March 18, 2021

Drama Korea | Convenience Store Fling (2021)

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Kalau rasa stress ataupun ada yang mengganggu cubalah tengok drama pendek ini.. Sesuai untuk buat anda tersenyum dan tersipu-sipu.. hehehe.. Boleh tengok online di SINI..

Dramanya pendek je mengenai Joo Ah yang berkenalan dengan Hyuni di alam maya dan kemudiannya membantu Hyuni untuk menjaga kedai serbaneka.. Di kedai serbaneka tu Joo Ah bertemu 3 lagi lelaki.. Ke empat-empat lelaki ini memiliki personaliti yang berbeza dan comel..Kelakarnya drama ini sebab ada emoji yang yang terlakar bergantung pada emosi dan suasana waktu itu.. Memang comellah nengokkan gelagat si Joo Ah dengan ke empat-empat lelaki ini.. hehehe..

Drama: Convenience Store Fling
Also Known As: Something Convenience Store, Flirting Convenience Store, Fling at Convenience Store, Sseomtaneun Pyeonuijeom
Genres: Romance
Country: South Korea
Episodes: 6
Aired: Jan 23, 2021 - Feb 27, 2021
Aired On: Saturday
Duration: 12 min.
Arriving at work at the convenience store to replace the salesperson, Joo Ah recognizes a guy she ran into on the street. He is very grateful to her, he needs to leave the store to get the prize. Joo Ah remains to work in the store and meets young guys, there are four of them. They are all with different personalities, cute, funny, charismatic, cocky and charming. Now Joo Ah has a job and she needs to work conscientiously to become a worthy employee, but what kind of work is there and how can she resist when four handsome men simultaneously show her attention.
(Source: doramafox.ru)

6 comments:

  1. waalaikummusalam
    musim penthouse jg setiap minggu
    sekrg ni

    ReplyDelete
  2. Lama tak layan korea... Nanti na kemas cd balik🌹🌹

    ReplyDelete
  3. Short drama ni boleh lah tengok. Tapi tak pernah tengok semua pelakon ni. Tak kenal pulak sorang sorang.

    ReplyDelete
  4. drama remaja ke ni? jambu betul pelakon dia..hehe

    ReplyDelete
  5. aaaaa knapa pelakon dia smua elok elok

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »