Thursday, March 25, 2021

Minuman | Nescafe Tarik Kopitiam

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli di kedai runcit biasa je ini.. Agak mahal sedikitlah harganya ataupun memang harga dia gitu di mana pun anda beli.. Warna tin dia sangat memikat.. Rasanya sedap.. Umpama berada di kopitiam.. hehehe.. Boleh je nak minum terus dari tin tapi Sha lebih suka tambah ais.. Sejuk je lalu di tekak.. hehehe.. Sedap dan tak manis.. Minum terus pun tak manis, tambah ais lagilah kurang kemanisannya.. Hehehe.. Minumlah ikut selera anda.. Yang penting Sha suka sebab rasanya yang kurang manis tapi berlemak.. Hehehe.. Selamat mencuba..

RM2.50 setin dan ais tu Sha beli 20 sen..

6 comments:

  1. Selalunya air tin nescafe ni manis sikit... Tapi ini tak manis sedplah buat minum

    ReplyDelete
  2. menggoda nih kak... mesti best kalau tambah ais

    ReplyDelete
  3. ha'ah..cantik design & warna tin nya..

    ReplyDelete
  4. Paling nak elak minum nescafe..tp tp..hurmm beli juga hahahaa ^_^

    ReplyDelete
  5. kak sha mcm kawan atie , suka tambah ais hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »