Friday, March 5, 2021

ebook | Kau Kekasih Gelapku RESET oleh Que Sera Sera

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel ini adalah novel yang telah berubah isinya bila Quesera melakukan rest pada sejarah yang telah berlaku.. Demi mendapatkan cinta Demien, Quesera telah mengubah sejarah.. Meletakkan Rihanna, Ayuna dan Myrna di tempat yang tidak sepatutnya.. Memang Quesera mendapat Demien tapi Demien tetap mati.. Malah dunia menjadi lebih kacau bilau dan teruk.. Darius menjadi kejam.. Ayuna berubah menjadi jembalang.. Rihanna menjadi lembut dan terlanjur.. Ye dunia berubah dengan sangat drastik akibat reset yang dilakukan Que.. Kacau bilau, huru hara dan kematian manusia di merata-rata..

Sejarah berjalan seperti yang sepatutnya, pasti ada sebabnya.. Tak mudah mengubah sejarah.. Kesannya menakutkan.. Alternate cerita untuk Kau Kekasih Gelapku.. Nice..

Sha baca dan selesai pada 04.03.2021..

Sha baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader
Published September 2016 by Enigmagis Press

6 comments:

  1. rajinnyer baca noel ebook.. 😎

    ReplyDelete
  2. baca novel ebook ni mudah kan.. rajin sha baca

    ReplyDelete
  3. Okey, masuk senarai dulu. Bacanya belum tahu bila lagi 😅

    ReplyDelete
  4. reset sejarah? maknanya yg sblm ni pun pernah berlaku teruk mcm tu?

    ReplyDelete
  5. susah klu kita nak tukar history ni, sbb itu dah tertulis

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »