Tuesday, March 30, 2021

Sepagi Menghayati Keindahan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jomlah layan swafoto Sha pagi tadi.. Semalam tinggalkan motor dekat pejabat sebab ada kawan minta tolong tunjukkan kedai goreng pisang.. Lepas tunjuk malas nak pergi pejabat ambil motor, terus balik rumah.. Makanya pagi tadi berjalan kakilah Sha ke pejabat.. Disebabkan perlu merentas padang bola, maka berswafotolah sekejap bersama cahaya mentari pagi yang cantik.. Bukan selalu dapat menikmati keindahan pagi ini.. Berjalan seorang diri je.. Berani sebab pekerja kebersihan baru lepas potong rumput dan lalang yang panjang.. Terasa selamatlah nak berjalan seorang diri di pagi hari..

Sukur Alhamdulillah masih bernafas untuk melihat keindahan mentari pagi..

Kemain cantik cahaya mentari di waktu pagi..

Hari ini kita pakai mask I Love Malaysia..

Tak adalah jauh sangat kuarters dengan pejabat.. 11 minit je jalan kaki dah sampai.. hehehe..

19 comments:

  1. Wah.. Berani Sha tinggalkan motor di opis semalaman. Kalau saya mesti tak boleh tidur malam. Bestnya jalan kaki macam ni sekali-sekala ambil masa untuk diri sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Sal, setakat ini memang tak ada lagi berlaku kehilangan motor.. Sha memang rajin tinggalkan motor dekat pejabat.. Kadang ujan tiba2 kan..

      Delete
  2. pagi yg cerah..Vitamin D..

    ReplyDelete
  3. Rajin kak sha walk walk hee :) Semoga kak sha diberikan kesihatan yang baik hendaknya.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah masih diberikan peluang untuk hidup harini :)

    ReplyDelete
  5. indah permandangan di pagi hari :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah. Dapat hirup udara segara. Hijau!

    ReplyDelete
  7. Yeayyy, dapat vitamin matahari! 😊

    ReplyDelete
  8. Seronok menikmati view waktu pagi :)

    ReplyDelete
  9. cute jer mask i love malaysia tu ! hahahh !

    ReplyDelete
  10. sambil jalan tu usha2 apa? heheeh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »