Monday, March 22, 2021

Chocolate Chips Cookies with Choco Dip

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kawan pejabat Sha yang jual.. Kalau biskut sahaja baru RM10, buat kunyah-kunyah dipejabat sambil buat kerja.. Tapi tu lah, bila dah mula makan, payah betul nak berhenti.. Memang sedap dan berbaloilah dibeli.. Alhamdulillah memang puas hati.. Kalau berminat nak cuba boleh DM penjual di FB: Hasdiana Ismail.. Boleh juga beli di Shopee..

Sebekas ini RM17 sekali dengan coklat.. Saja Sha minta asing.. Boleh je curah sekali coklat tu.. Lagi sedap rasanya..

Belum 2 jam dan separuh isinya.. hahaha..

7 comments:

  1. Uiitt! mesti sedap nie. belum 2 jam dah tinggal separuh hehehehe

    ReplyDelete
  2. kalau dapat makan ni memang akan leka sajalah. Tahu-tahu dah habis. :)

    ReplyDelete
  3. hua hua hua !!! haha ini dahhhhhhh buat perut atie berkeroncong haha dah la puasa haha

    ReplyDelete
  4. wahhh chocolate chips cookies dgn choco dip...

    ReplyDelete
  5. Dalam gambar pun dah nampak sedap biskut dan coklat tu.

    ReplyDelete
  6. kalau kunyah2 sesaja nk mkn tu mmg betul..susah nak sto sha oii hahaaa ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »