Friday, March 12, 2021

Kek Bulan Kedai ECO

Assalamualaikum..
Hye semua..

Akhirnya.. Berjaya juga beli kek bulan kedai ECO.. Sila jangan letak expectation yang tinggi ye.. Harganya hanyalah RM2.10 untuk 1 jadi berbaloilah rasa dan harga tu.. Sha ternampak kek bulan ini masa mencari perkakas persekolahan anak-anak.. Belilah buat rasa.. Kesukaan Sha dah tentulah kacang merah dan teratai.. Pandan tak berapa.. 

Ada 3 rasa iaitu Teratai, Pandan dan Kacang Merah..

Ini teratai.. Penuh isinya dan nipis je kulit dia..

Saja Sha letak atas tapak tangan, nak tunjuk saiz kuih bulan ini yang besar.. Puas makan tau.. Yang ini inti kacang merah.. Penuh padat intinya..

Perisa terakhir pandan.. Yang ini pada Sha agak manis.. Buat rasa je.. Sha kongsi makan dengan encik suami.. 

11 comments:

  1. sedapnya kek bulan lama dah tak makan

    ReplyDelete
  2. ok sangat dah ni kan kak, kalau tak harganya kan mahal... ni nak suruh adik cuba lah... dia peminat kek bulan ni...

    ReplyDelete
  3. Kedai Eco ada jual kuih bulan. Boleh tengok. Tidak pernah lagi masuk kedai Eco.

    ReplyDelete
  4. Teringin nak makan. nampak mcm sedap kek bulan ni. Dulu kecik pernah rasa tapi x suka. sekarang tengok orang makan mcm sdp je..

    ReplyDelete
  5. Belum pernah makan kek bulan. Baru sekali masuk kedai bakery ECO.boleh tahan banyak menu dia tapi masa tu tak perasan pulak kek bulannnya.

    ReplyDelete
  6. tak pernah merasa lagi kuih bulan ni.

    https://www.tiarasaphire.com/2021/03/drama-korea-dinner-mate-2020.html

    ReplyDelete
  7. Lama dah tak makan kek bulan ni.

    ReplyDelete
  8. cake bulan ada dekat eco ! harga pun murah.. berbaloi la walau tak wow rasa dia kan

    ReplyDelete
  9. cantiknya warna pandan tu. Dekat speedmart pun ada jual jugak ni tapi tak tau la rasa dia macam mana

    ReplyDelete
  10. Shida tak reti la..nk mkn kuih bulan ni sha..member ade bagi..berkurun ambil masa nk try..alih2 dah exp. date..huhuuu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »