Saturday, March 20, 2021

Random Photo #7 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..

Randomly photo in my phone before i delete it.. Hehehe.. Sesekali speaking omputih gitu.. Tak tahu nak buat entry apa hari ini.. Kita kongsi gambar jelah ye..

Alhamdulillah.. Dapat face mask 25 keping (5pek x 5pcs..), ada Adun datang buat program kat tempat Sha dan serahkan face mask ini untuk semua staf.. Encik suami Sha pun dapat..


Pokok Bidara dekat pejabat.. Alhamdulillah.. Cantik naiknya.. Bahagian yang berbuah dan juga yang berduri.. Pokok ini pokok kahwin.. Sebelah yang daunnya besar akan berbuah dan yang berduri daunnya kecik-kecik..

Biskut Mazola RM11 buat kudap-kudap di petang hari..

Sha beli 2 hitam dan 1 merah jambu sebagai stok tambahan di rumah, tapi yang lagi 3 tu tak pasti siapa yang belikan.. Nama dekat bungkusan itu memang nama Sha.. Nama penghantar tak dikenali.. Musykil sekejap.. hehehe.. Berganda jadinya stok face mask.. kikiki..

Data percuma dari Shopee untuk pembelian bulan Februari.. Sakanlah menonton drama dan memuat turun buku digital.. hehehe..

Buku aktiviti Bahasa Arab ini Sha beli lepas Imani kata buku aktivitinya tak dijumpai.. Jenuh suruh dia cari.. Sha tanya juga kotlah dia dah hantar kat ustaz ke.. Dia kata tak.. Sekali bila dah beli buku aktiviti ini, dia cakap buku adik ada kat ustaz.. Adik lupa.. Adoilah adik.. Sabaq jelah..

10 comments:

  1. Cantikkk mask pink tu! Tapi asal beli je, beli warna hitam hahaha.
    Alahai imani, lupa bagi kat ustaz, pastu bila dah beli baru teringat hahaha :D

    ReplyDelete
  2. Sedapnya biskut mazola. Favourite tu

    ReplyDelete
  3. Pokok bidara tu, dahan yang berduri kena buang sebab ia daripada tunggul penanti.
    Dahan tu tak akan berbuah dan akan cepat membesar mengalahkan pokok yang ori (daun lebar)

    ReplyDelete
  4. tgk gambar mask kak sha post, i need to buy more..sbb mask kat rumah dah habis huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli di shopee je Atie.. murah dan cepat.. hehehe

      Delete
  5. aiii awal amik feeling raya ni sha heehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. kat sini raya ke tak deme pakat jual je biskut raya..

      Delete
  6. aida pun restock selalu face mask.
    now aida beli yg utk hijabis.
    tak payah nak gun extender :)
    anak2 dara pun dah start nak skola april nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang hijabis tu tak pernah beli lagi.. Sha pun tak pakai extender Aida.. Sha guna tali mask sebelum ini untuk jadikan penyambung.. hehehe..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »