Monday, March 1, 2021

Hari Pertama Persekolahan Sesi 2021

Assalamualaikum..
Hye semua.

Alhamdulillah.. Hari ini Imani dah mula bersekolah seperti biasa.. Drama pagi-pagi pun bermula.. Malamnya pun banyak drama yang nak kena diselesaikan.. Nak menyuruh dia kemas bag lepas tu bercinta nak suruh tidur awal.. Tetaplah dia tidur lambat.. hehehe.. Bila hantar ke sekolah dia macam teragak-agak sebab selalu ada kakak tapi hari ini kena pergi seorang.. Kakak minggu depan barulah mula sekolah.. Semoga dipermudahkanlah hendaknya urusan pembelajaran dan pengajaran anak-anak ini.. Aamiin..

Ini balik sekolah, nak kena tunjukkan dia kenderaan yang akan ambil dia dan dimana nak kena tunggu.. Kemain seronok sebab dapat duduk depan.. hehehe.. Minggu ini seronoklah sebab pelajar tak ramaikan..

Petangnya bawa kakak pergi beli baju sekolah.. Dah pakai saiz 36 dah dia.. Beli dua pasang je dulu, nak kena rajin basuh dan gosoklah nampaknya.. hehehe..

12 comments:

  1. Cucu wak pun ada sorang mula sekolah masuk darjah 1

    ReplyDelete
  2. Meriah sosial media harini gambar anak anak sekolah. Macam macam ragam. Semoga dipermudahkan urusan mak-mak semua :)

    ReplyDelete
  3. Hari pertama ke sekolah, anak-anak rasa teruja untuk jumpa guru dan rakan-rakan.

    ReplyDelete
  4. Semangat ada baju sekolah baru.

    ReplyDelete
  5. gosok baju la paling atie malas nak buat.. lipat baju berbakul pun tak paaa

    ReplyDelete
  6. Selamat bersekolah Imani dan Amani

    ReplyDelete
  7. wahh excited kakak nak gi sekolah tuuh., ;p

    ReplyDelete
  8. hahaha adik2 saya pun suka berebut duduk depan. selamat kembali ke sekolah amani & imani

    ReplyDelete
  9. bab gosok tu yg malas. Selamat kembali ke sekolah...

    ReplyDelete
  10. selamat bersekolah harap dlm keadaan selamat

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »