Thursday, March 4, 2021

Pendaftaran Vaksin Covid-19

Assalamualaikum..
Hye semua..

Awal-awal daftar hari tu tak keluar pun gambar macam kat bawah ini.. Sha daftar sekali lagi bila tengok pos Farhana dekat timeline Facebook.. Barulah keluar kenyataan dibawah.. Saya sudah.. Anda bila lagi.. hehehe.. 

Owh ya.. Pendaftaran ini aplikasi MySejahtera tau..


9 comments:

  1. Nice step! Jom ajak ramai ramai daftarkan diri untuk cucuk vaksin Covid-19

    ReplyDelete
  2. kita pun baru daftar balik kak. saya pun sudah. heheheh

    ReplyDelete
  3. saya pun daftar haritu tak keluar macam ni. Dah daftar semula dah :)

    ReplyDelete
  4. Oh kena buat lagi sekali ye. Thanks share. Terus buat

    ReplyDelete
  5. macam2 procedure tp sah2 rakyat ni lambat lg nk kena cucuk. nina tak daftar lg tunggu lps 6 bln result mcm mana. sama ada badan boleh terima atau tak

    ReplyDelete
  6. Akak pun sudah! Jadi sekarang kita tungguuuuuu

    ReplyDelete
  7. jgn nangis eh kn cucuk nnt hahaha #gurau

    ReplyDelete
  8. kalau x keluar mcm ni kena buat smpai berjaya ke sha?

    ReplyDelete
  9. aida pun da daftar.
    moga cepat la dipanggil utk dpt vaksin.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »