Monday, March 1, 2021

Goodreads | Bacaan Februari 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bulan ini berjaya membuat pecutan bacaan.. hehehe.. Semuanya sebab ebook di PNM e-Reader semakin mengancam.. Jadi mabuk pula nak membaca.. hehehe.. Maka penuhlah bulan ini dengan entry buku sahaja.. Hehehe.. Semoga perkongsian Sha mengenai buku mampu memberikan pilihan untuk anda juga membaca.. hehehe.. Jom tengok buku apa yang Sha baca bulan ini..

17 comments:

  1. Tahniah Kak Sha :) Banyak ya bacaan bulan ni. Hee.

    ReplyDelete
  2. Nampaknya banyak juga komik yang Kak Sha baca bulan feb.

    ReplyDelete
  3. Banyak koleksi bacaan kak Sha. Tahniah, teruskan kecemerlangan amalan rajin membaca buku :)

    ReplyDelete
  4. Wah.. Tahniah Sha. E book pun bagus juga, boleh tambah ilmu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ebook senang nak akses Sal.. hehehe.. HP selalu kat tangan..

      Delete
  5. Woww! Hebatlah, Sha! Akak sangat kagum 😊

    ReplyDelete
  6. Tahniah!
    Membaca jambatan ilmu.

    ReplyDelete
  7. Byk kak shaaa!! how u find a time for all of these ! dgn series lagi haha dah la cepat dari atie

    ReplyDelete
  8. betul2 pecut tu, banyak komik untuk bulan ni haha

    ReplyDelete
  9. tahniah semoga thun ni sha berjaya baca buku ikut target :)

    ReplyDelete
  10. banyaknya kak sha baca! kagum!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »