Saturday, February 27, 2021

ebook | CUN #6: Chef oleh Artis-artis Komik-M

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sekali lagi Sha baca komik menggunakan tema makanan.. Komik-M telah mengeluarkan komik ini serentak bersama komik CKOM: RESIPI LEGENDA dan CKOM: NASI LEMAK.. 

Dalam komik ini, penulisnya semua perempuan.. Sebab tu tajuknya Cun #6: Chef.. Menyampaikan kisah berkaitan dengan chef atau tukang masak.. Ada kisah mengenai pertandingan memasak, usaha seorang chef dalam mencipta resepi masakan terhebat dan ada juga kisah mengenai makanan dan kasih sayang seorang ibu..

Sha baca dan selesai pada 25.02.2021..

Sha baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader..
Published 2020 by Komik-M, PTS Media Group

6 comments:

  1. Buku yang menarik ni untuk mereka yang suka memasak dan olahkan resepi :)

    ReplyDelete
  2. xde kena mengena dgn mok cun kn?😆

    ReplyDelete
  3. mcm mna eh org ada idea nak cipta resepi.. amaze gila dgn org mcm ni

    ReplyDelete
  4. Tengok cover je terus lapar... camne nih 😅

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »