Thursday, February 11, 2021

Khamis, Cuaca dan Rezeki

Assalamualaikum..
Hye semua..

Selamat pagi dan apa khabar?? Harap semuanya baik dan kekal tabah ye.. Walau apa pun yang kita hadapi semalam, hari ini dana kan datang jangan lupa bersyukur kerana masih bernafas dan bersama yang tersayang.. InsyaAllah semuanya akan baik-baik sahaja..

Pagi ini pergi kerja dengan perasaan yang berbelah bahagi.. Kepala agak kurang sihat mungkin sebab power kaca mata ada masalah.. Nantilah nak ke kedai kaca mata untuk periksa semula.. Sempatlah buatkan lauk untuk anak-anak makan di rumah.. Sampai je pejabat ada 4 biji limau mandarin di atas meja.. Alhamdulillah, rezeki di pagi hari.. Hehehe.. 

Hari ini dekat kawasan Sha mendung dan redup.. Mungkin akan hujan agaknya.. Mungkin juga akan kembali cerah.. Suka betul Sha katak dan cuaca ini.. hehehe..

4 biji limau buat sarapan dan kudap-kudapan.. hehehe

9 comments:

  1. ammi pun agak pening sbb spec yg kanan tu ada banyak scratches. yg pelik camna belah kanan je

    ReplyDelete
  2. Waalaikumusalam.
    Dulu banyak limau mandarin kawan-kawan Cina bagi, tahun ni dapat dua biji. Tak banyak limau mandarin di pasaran.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, rezeki tu limau mandarin.. Semoga urusan Sha dipermudahkanNya, amin.

    ReplyDelete
  4. kak sha kena pegi check mata ni.... kalau tak, tak akan baik

    ReplyDelete
  5. biasa kalo time nk dkt CNY, mmg byk dpt limau..tp dh work from home ni ..tkde la dpt limau

    ReplyDelete
  6. Lately cuaca macam tak panas sangat. Alhamdulillah..
    rezeki dapat buah limau. sekarang susah nak dapat limau ni.

    ReplyDelete
  7. musim perayaan CNY mmg terima limau je la hari2 hehee ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »