Wednesday, February 10, 2021

Temujanji Pakar Pergigian Amani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Boleh Sha lupa temujanji Amani pada Nov 2020.. Mujurlah nurse tak marah.. Buat temujanji baru dan dapat tarikh hari ini.. Berdua je Sha ke Klinik.. Tempuh dua sekatan jalan.. Tunjuk kad temujanji dan lepas.. Kereta mula banyak lepas sekatan jalan kedua menuju ke Teluk Intan.. Sha sampai awal, sempatlah menyinggah ke FamilyMart yang baru di buka di Pekan Teluk Intan.. hehehe..

Nampak gayanya Amani mungkin kena pakai juga pendakap gigi.. Kalau ikut Amani memang dia tak nak pakailah, sakit lepas tu proses dia bukannya sekejap.. Lama.. Tengoklah macam mana nanti.. Mungkin tunggu sampai umur dia 14 tahun kot.. Gigi graham dia tak keluar lagi walaupun dah ada kat gusi.. Pakai lagilah besi dalam mulut dia tu..

Beli aiskrim nenas ini.. Sedap cuma dia bubuh dalam kelonsong tart.. Agak susah lah nak makan sambil memandu.. hahaha.. Tapi memang berbaloilah bayar RM3.90.. Sedap untuk Sha yang tak boleh makan buah nenas..

6 comments:

  1. ammi ni dari sehari ke sehari nak gi klinik gigi tapi tak pergi.

    ReplyDelete
  2. nasib baik nurse tak marah.. november tu dah berbulan lepas

    ReplyDelete
  3. last time check gigi masa sekolah menengah... tupun sebab nurse dtg haha

    ReplyDelete
  4. Mujur dapat juga replace tarikh baru. wahh aiskrim nanas. rare tu tak pernah nampak

    ReplyDelete
  5. Shida jgn kata jumpa..lalu depan hospital pn gerun hahaa..fobia sgguh lah!! ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »