Friday, February 26, 2021

ebook | Puaka Gasing oleh Tia Audria

Assalamualaikum.. 
Hye semua..

Gasing pun boleh dijadikan cerita.. Bermula di Jepun dan kemudiannya dibawa ke Malaysia.. Gasing yang telah diletakkan syaitan didalamnya mula menjalankan kerja menyesatkan manusia.. Seorang demi seorang berjaya di sesatkan hinggalah sampai ke tangan Taufik.. Mujurlah berlaku kemalanhan dan gasing tenggelam ke dasar sungai namun kerana telah terikat, Taugik umpama orang mabuk kepayang.. Merindukan gasing yang berada di dasar sungai.. Siapa yang memandang pasti akan terpukat kalau iman tak kuat di dada..

Sha baca dan selesai pada 24.02.2021..

Sha baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader..
Published February 19th 2020 by Penerbit X

8 comments:

  1. Uisshh.pandang je pun dah bahaya. Berhantu betul gasing ni. Budaya main gasing ada juga ye di jepun.

    ReplyDelete
  2. novel erk ? xlama lagi masuk telemovie seram nih.. 😅

    ReplyDelete
  3. syaitan tu diletakkan dari Jepun lagi ka?

    ReplyDelete
  4. Gasing pun boleh jadi cerita hahaha menarik betul

    ReplyDelete
  5. mcm mn dia letak setan dlm gasing tu?

    ReplyDelete
  6. puaka gasing pula. mcm2 idea org nk buat buku

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »