Friday, February 19, 2021

Tukar Kaca Mata 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..

Akhirnya berjaya juga tukar cermin.. Bingkai kita pakai yang lama je.. Bingkai elok lagikan.. Barulah lega pandangan mata.. Tak adalah berair dan sakit kepala lagi.. Harapnya lamalah bertahan power cermin mata ini.. Harga untuk kaca tu pun dah naik.. Tak samalah macam tahun lepas.. Setahun je kena tukar.. huhuhu..

9 comments:

  1. saya pun dah patut buat checkup balik nih, kadangkala sampai pening kepala sebab rabun

    ReplyDelete
  2. saya pun kalau bingkai masih elok pergi tukar cermin je

    ReplyDelete
  3. tula org kata lama2 degree pandai naik kn..
    sy x bercermin mata x berapa tahu bab ni hehe

    ReplyDelete
  4. finally sampai !! lepas ni kak shaaa tak pening pening dahhh

    ReplyDelete
  5. Baru tukar kaca mata dengan bingkai sekali.

    ReplyDelete
  6. Cantik spek mata kak sha hee :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.dapat kanta baru. Saya pun rasa macam nak tukar baru tapi pakai frame lama. okay gak tu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »