Friday, February 19, 2021

Komik | Misi PT3 (Komik Misi #01) oleh Nazry Salam, Afiq

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik Misi membawa Misi PT3 pula kali ini.. Walaupun PT3 dah tak ada lagi namun komik ini masih releven dibaca kerana apa pun peperiksaan, keinginan untuk belajar itu penting.. Kaedah pembelajaran yang betul juga dapat membantu menghasilkan keputusan yang baik selain perlu sentiasa menjaga solat..

Komik ini juga turut memberikan tips menguruskan masa dengan mengubah rutin harian dari melakukan perkara tidak berfaedah kepada perkara yang berfaedah dan tips yang kedua ialah membuat dan mengikut jadual waktu.. Ini pasti dapat memaksimakan penggunaan masa kita..

Sha baca dan selesai pada 18.02.2021

Sha baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader
Published May 1st 2017 by Komik-M, PTS Media Group Sdn Bhd (first published March 20th 2010)

8 comments:

  1. time Cuya buku ni jdi Misi 8A..best sangt..sejak tu duk kumpul ja buku2 misi ni..hehhe

    ReplyDelete
  2. komik santai mcm ni bestkan baca :)

    ReplyDelete
  3. bagus ni untuk pelajar yang bakal mengambil pt3

    ReplyDelete
  4. Bila ada masa memang seronok baca komik. Santai-santai gitu.

    ReplyDelete
  5. Ika rasa ika tak baca lagi yang ni. ika baru baca Misi 8A. tapi separuh hehe.

    ReplyDelete
  6. Bagus untuk dijadikan bahan bacaan pelajar. Boleh memotivasikan diri juga ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »