Thursday, February 25, 2021

Drama Melayu | Kampong Pisang Bersiri-Siri: Episod 12 (2021)

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Episod kali ini merupakan sambungan Alam Pak Din.. Episod akhir ini dia macam kurang umph.. 

Alien datang ke Kampung Pisang dan menaiktaraf  Pak Karim dari lemah kepada boleh berlari laju dah macam the flash.. hehehe.. Lepas tu Wani yang tak pandai kepada cerdik kemain, siap boleh terangkan term-term matematik.. hahaha Akhir sekali Barkobar kepada lemah diberi kuasa menjadi kuat, selamba je dia angkat peti ais.. Masa nak dekat habis, ada lagi pak din muncul di warung Pak Jabit.. Sebenarnya Ska ke bukan.. Kenalah tunggu sambungannya..

4 comments:

  1. Tengok episod 12 ni macam bukan ending pulak. Macam ada sambungan je. Alam Pak Din Part II tapi hujung hujung baru keluar.

    ReplyDelete
  2. Hehe macam satu kemestian kalau siri yang dapat sambutan buat sambungan.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »