Wednesday, February 3, 2021

Drama Melayu | Kampong Pisang Bersiri-Siri: Episod 9 (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kembali dengan tajuk Lailasari, membawakan stail hitam putih memang menarik.. Cerita yang berbeza bila pelakon Delimawati kembali sebagai pontianak dalam Kampung Pisang Bersiri-siri.. Episod kali ini agak hambar walaupun ada pelakon Delimawati.. Penceritaannya mengenai Lailasari yang asalnya pontianak kemudian di pakukan dan berkahwin.. Permulaan cerita bila Lailasari yang bersalin dan mengalami komplikasi telah meminta suaminya mencabut semula paku dibelakang tengkuknya kerana dah sampai masanya untuk dia mati.. Namun dia akan bangkit semula selepas 44 hari.. Ceritanya agak try hard.. huhuhu.. Tapi okaylah untuk hiburan di malam Isnin..

9 comments:

  1. Baca ni baru teringat belum tengok ep 8 pun lagi

    ReplyDelete
  2. makin hambar ke kak shah. dah lama stop tengok drama kampung pisang

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hurm.. macam ada yang kurang untuk episod kali ini..

      Delete
  4. utk hiburan boleh lah tgk sambil lipat kain kannn

    ReplyDelete
  5. Alamak akak sangkut sampai ep 4 aje pastu dah start layan drama korea haha

    ReplyDelete
  6. Episod 8 tak tengok lagi. huhu..sibuk lak minggu ni. ini pun baru datang blogwalking blog Kak Sha :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »