Tuesday, February 16, 2021

Hadiah Top Commentator 2020 dari SitiYangMenaip

Assalamualaikum..
Hye semua..

Selamat pagi dan apa khabar.. Hari ini rasa teruja sangat bila terima bungkusan istimewa dari SitiYangMenaip.. Boleh baca entry SYM di https://www.sitiyangmenaip.com/2020/12/top-commentators-2020-blog.html Teruja dan juga berdebar-debar.. hehehe.. Terima kasih pada Siti untuk hadiah yang super duper ohsem ini.. Sha selamat terima bungkusan ini semalam.. Alhamdulillah..

Bungkusan pos laju yang mendebarkan..

Ucapan dari Siti.. Terima kasih juga SYM.. hehehe..

Inilah dia isi bungkusan.. Ada bekas yang berisi mask dan mask extender.. Botol comel untuk bubuh hand sanitiser.. Telah dicop oleh Imani dan Amani.. 3 batang pensil yang juga telah dicop Amani dan Imani serta coklat yang dibahagi tiga antara mak, Imani dan Amani.. Hehehe.. Mereka yang lebih teruja melihat bungkusan tu.. Sabar jelah..

22 comments:

  1. Alhamdulillah..banyak hadiah SYM kirimkan :) Tahniah Kak Sha.

    ReplyDelete
  2. tahniah kak! bestnya dapat hadiah..teruja kan

    ReplyDelete
  3. wahhh tahniah kaksha! Laju betul Amani dengan Imani buat kerja haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. tu lah pasal.. Diorang yang lebih teruja kalau kak sha terima hadiah dari kawan-kawan blogger..

      Delete
  4. wahh bestnya dapat hadiah.. alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  5. hahaha , bgos diorg , cop siap2 nak yg mana satu... mesti tiap kali diorg excited kak sha dpt hadiah

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun.. diorang yang lebih teruja dari maknya..

      Delete
  6. Botol hand sanitiser pink tu comel.

    ReplyDelete
  7. Tahniah Sha. Seronok Amani n Imani makan coklat ye

    ReplyDelete
  8. wahhh tahniah tahniah.... biasa laa tu. mak teruja. anak-anak double teruja ;-)

    ReplyDelete
  9. menarik nya sha.
    thn ni aida target utk jadik top komen 2021.
    mahu rajin blogwalking.
    moga diberi waktu & dipanjangkan umur.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »