Sunday, February 28, 2021

ebook | Si Penjual Aiskrim oleh Zint

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kisah si penjual aiskrim yang terjebak dengan misi menyelamat bila seorang pembeli membeli aiskrimnya dan mengucapkan satu frasa.. Memang kelakar tengok dia berusaha emlindungi perempuan tu dari ditangkap orang jahat.. Dalam masa yang smaa dia tak ingat pun nama perempuan tu.. Memang kelakarlah.. Sesekali melayan komik sebegini memnag boleh release tension.. Lawaknya mampu buat kita sebagai pembaca bergelak ketawa..

Sha baca dan selesai pada 25.02.2021

Sha baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader..
Published April 2010 by Gala Unggul Resources Sdn Bhd

4 comments:

  1. mesti blogger cuya suka buku ni😊

    ReplyDelete
  2. Adoii boleh pulak tak ingat nama perempuan tu :)

    ReplyDelete
  3. haha nampak sngt focus dia nak jadi penyelamat ja..tapi tetap tak igt nama budak tu hehe

    ReplyDelete
  4. sekali sekala baca cerita kelakar ni boleh hilang stress

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »