Tuesday, February 16, 2021

Aiskrim Magnum Cookies & Cream

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha tertengok iklan aiskrim ini dekat peti aiskrim.. Eh, Magnum pun ada flavour baru.. Capailah satu.. Magnum ini antara aiskrim kesukaan Sha, haruslah cuba bila ada rasa baru kan.. Hehehe.. Tapikan buat yang tak suka manis, aiskrim ini tak sesuai dengan tekak korang.. Agak manis meleceh.. hahaha.. Tapi sedap mengunyah ketulan biskut yang dibubuh pada coklat putih tu.. Aiskrim vanila dia pun ada juga biskut.. Agaknya sebab dia pakai coklat putih kot, tu yang manis.. Untuk Sha memang agak manislah.. Sekali rasa je kot.. Magnum Almond tetap dihati.. Hahaha..

Harganya RM4.50

Meriah..

11 comments:

  1. sbb white coklat tu kan.sure manis..nmpk juga kwn2 share...sama dgn sha, akak pn suka yg magnum almond

    ReplyDelete
  2. kalau terlalu manis ni, sakit gigi :(

    ReplyDelete
  3. Baru nampak iklan semalam tapi tak cuba lagi.

    ReplyDelete
  4. belum try lagi ;-) sbb mata nampak ais krim lain hari tu hahaha

    ReplyDelete
  5. gimme five la. magnum almond juga di hati.
    lelain byk aida try.
    tak melekat la dgn citarasa, sha.

    ReplyDelete
  6. Manis sangat eh, kalau manis sangat sekali makan nak merasa tu je lah jawabnya kan :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »