Monday, February 8, 2021

Buku Teks Sekolah Agama

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Buku teks sekolah agama dah terima pagi tadi.. Lambat sebab kena buat serahan tepi jalan, mujurlah hari ini BDR.. hehehe.. Anak-anak Sha bersekolah di sebelah Selangor, disebabkan PKP tak boleh rentas negeri makanya Ustaz minta tunggu tepi jalan je untuk dia serahkan buku teks.. Mujurlah ustaznya duduk sebelah Perak, senanglah nak buat serahan buku.. hehehe.. Pulang buku teks tahun lepas pun macam tu juga.. Pembelajaran tetap diteruskan..

Jomlah membalut buku teks sekolah agama anak-anak.. hehehe.. Sambil pantau kelas online, mak membalut buku..

Buku Teks Nur Imani, ada 6 sahaja..

Buku teks Nur Amani, ada 9 buah.. Buku baru sebab silibus baru kan.. 

Ini pula buku nota padat dan koleksi soalan UPKK untuk persediaan UPKK Nur Amani tahun ini.. Periksa atau tak, kita bersedia je..

12 comments:

  1. Alhamdulillah syukur.. dah dpt buku teks agama.. boleh lah mereka memulakan PDR ye sha..

    ReplyDelete
  2. bila dah dapat buku teks dengan buku latihan mudah sikit urusan pembelajaran atas talian

    ReplyDelete
  3. Teringat last week pergi amikkan buku teks kakak dania..memang lepas tu kerja balut membalut serah kat dia je

    ReplyDelete
  4. Semoga di permudahkan. Apa pun berlaku anak-anak masih dapat berlajar secara online Alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. Dah lama tak membalut buku.
    Moga skill tu ada lagi. Aamiin :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah mudah urusan nak ambil buku teks. Seronok membalut buku bila dapat buku tu.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. Anak saya belum dapat lagi.

    ReplyDelete
  8. rajin betul ustaz tu. semoga dipermudahkan segala urusan guru semua nak mendidik anak murid zaman pandemik ni..

    ReplyDelete
  9. baiknya Ustaz, sudi juga hantar tepi jalan demi nak anak didik dia dpt buku2 kan...

    ReplyDelete
  10. Dah siap balut ke belum? Nak tolong! :)

    ReplyDelete
  11. Buku teks sekolah agama anak ammi, pakai turun temurun dari Kyra sampailah ke Ozil. Sebaya Amani dengan anak no. 2 ammi si Khilfi tu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »