Wednesday, March 10, 2021

Drama Melayu | Kampong Pisang Bersiri-Siri: Episod 14 (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

 Eh.. Ada lagi rupanya drama Kampung Pisang Bersiri-siri ini.. Kali ini membawa tajuk Redux.. Sha ingatkan dah habis dah episodnya.. Maka sambung reviewlah ye.. kikikiki..

Kali ini macam imbas kembali tapi cerita aneh yang berlaku masa kisah-kisah tu berlaku yang tak dipaparkan semasa episod tu disiarkan.. Antara yang diimbas kembali adalah babak dimana Yah Kuchai di kacau orang minyak, kemunculan Pocong, nampak pontianak dalam hutan dan serangan zombie.. Tak sangka pula ada kisah menarik rupanya di dalam kisah-kisah yang disiarkan.. Terselit babak lagu semakin hari semakin sayang.. Adakah ini episod akhir.. Kenalah tunggu minggu depan.. Kot ada lagi episod lain.. 

6 comments:

  1. kan, ingatkan dah habis hahaha

    ReplyDelete
  2. Belum tengok lagi episod last ni. satu malaysia tertipu ingatkan last week episod last. huhu

    ReplyDelete
  3. laa..igtkan dah habis dah cerita ni haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »