Saturday, January 9, 2016

Bila Amani dan Imani Bergaya Ala Model

Assalamualaikum..
Hye semua..
Jom tengok aksi dan ragam Amani dan Imani..
Sekarang ini bila cakap nak amik gambar je, maka pelbagai posing yang mereka berikan..
Tengoklah keletah mereka..
Napkin tu mereka yang gayakan sendiri.. Sha cuma ambil gambar mereka sahaja..
Begitu juga dengan anak tudung sha tu..
Imani yang pakai sendiri.. Di kepala dan dipinggang..
 Anak tudung Sha digayakan Imani..

 Bergaya dengan Kain napkin..

 BIla si kecik beraksi..

4 comments:

  1. Hahaha.. kelakarlah berdua ni..

    Boleh jadi model.. tapi, bebudak sekarang, memang pantang nampak camera... pandai ja posing..

    ReplyDelete
  2. Amboi..
    Kemain pndai posing tauuu...
    Comel sgt nih

    ReplyDelete
  3. macam-macam kan dorang ni. kita yang tengok jenuh gelak hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »