Shoplinks.Asia

Saturday, January 9, 2016

Bila Amani dan Imani Bergaya Ala Model

Assalamualaikum..
Hye semua..
Jom tengok aksi dan ragam Amani dan Imani..
Sekarang ini bila cakap nak amik gambar je, maka pelbagai posing yang mereka berikan..
Tengoklah keletah mereka..
Napkin tu mereka yang gayakan sendiri.. Sha cuma ambil gambar mereka sahaja..
Begitu juga dengan anak tudung sha tu..
Imani yang pakai sendiri.. Di kepala dan dipinggang..
 Anak tudung Sha digayakan Imani..

 Bergaya dengan Kain napkin..

 BIla si kecik beraksi..

4 comments:

  1. Hahaha.. kelakarlah berdua ni..

    Boleh jadi model.. tapi, bebudak sekarang, memang pantang nampak camera... pandai ja posing..

    ReplyDelete
  2. Amboi..
    Kemain pndai posing tauuu...
    Comel sgt nih

    ReplyDelete
  3. macam-macam kan dorang ni. kita yang tengok jenuh gelak hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI