Shoplinks.Asia

Friday, January 8, 2016

Segmen Awak Orang Mana?

Assalamualaikum...
Jom Joint Segmen Awak Orang Mana? anjuran Blogger Nur Raihanah..
Boleh kita berkenal-kenalan..
Mana tau datang dari satu tempat yang sama...

http://bajuwarnacoklat.blogspot.my/2016/01/segmen-awak-orang-mana.html

Saya pilih Warna - B401D7

Saya orang mana???
Cam susah jer nak jawab...
Saya lahir dan membesar dekat Kuala Lumpur..
Mak saya orang Muar, Johor dan Ayah orang Melaka...
Sekarang Menetap di Perak..

Jadinya saya orang Kuala Lumpur lah kot.. hehehe..
Yang pasti saya rakyat Malaysia...
Jangan marah ye...

SEGMEN TAMAT 22 JANUARY 2016

3 comments:

  1. mesti susah nak jawab setiap kali org kenal kan? heheheh

    ReplyDelete
  2. rumit jugak tu hihihi. jadi uwais lah nanti. lahir dekat perak. ummi orang perak. abi orang penang. tapi duduk dekat kedah. loghat pun kedah. tatau nak cakap orang mana nanti tu hihihihi

    ReplyDelete
  3. Hi qila singgah dari segmen sama hehe.
    haha susah betul tu :p complicated hehe
    Qila orang Gombak btw huhu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI