Jalan-jalan Makan Kenduri - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, January 8, 2016

Jalan-jalan Makan Kenduri

Assalamualaikum semua..
#throwback entry
Masa cuti MaulidurRasul 24.12.2015, sha telah dijemput ke kenduri kawin kawan opis di Grik..
Pergh!!! Jauh juga perjalanannya..
Jauh sebab Highway x lancar..
Kejap laju.. kejap pelan.. Tapi xde apa halangan pun..
Cuma gaya pemanduan pemandu jer yang menyebabkan Highway x lancar..
Sha drive dari Poli sampai Hentian RTC Gopeng..
Lepas tu Encik Suami lak sambung sampai rumah pengantin..
 
 Riang ria dalam kereta..

 Baju adik dah bertukar..

Pengantin yang diraikan.. 

5 comments:

  1. Lama dah tak pergi makan kenduri..hehe

    ReplyDelete
  2. woaa time cuti ritu mmg duyun2 la kenduri kawen.. ni bulan 1 smpai cny nanti pun susun da kawan2 jemput..

    ReplyDelete
  3. lama x p grik..grik kpg kak ipar hehe

    ReplyDelete
  4. jauh tu makan kenduri, anak dara sha kan men comel2 :)

    ReplyDelete
  5. jauh perjalanan tu. memang agak mencabar

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..