Tuesday, September 22, 2020

ebook | Circus of the Damned (Anita Blake, Vampire Hunter #3) by Laurell K. Hamilton

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku ketiga ini best sebab Anita berjaya lepaskan diri dari jadi manusia suruhan kepada Jean Cloude dan kuasa dia berkembang dengan lebih dasyat.. Kalau ikut kata penulis siri ini, dia nak matikan je watak Jean Cloude yang ego tu tapi seiring cerita ini bergerak, Anita dengan Jean Cloude macam serasi bersama.. Hehehe.. Gitu.. Dalam novel ketiga ini berlaku perebutan kuasa dan juga muncul vampire yang lebih tua dan primitif.. Pada vampire tua ini dia lebih suka manusia memburu dan membunuh vampire bukannya menerima vampire sebahagian dari kehidupan normal.. Gitu.. Vampire pun bercanggah pendapat.. hehehe..

Sha baca pada 18.09.2020 dan selesai pada 19.09.2020..

Sha baca menggunakan aplikasi Google Play Books..
Published September 24th 2002 by Berkley (first published 1995)

7 comments:

  1. pantas jugak tu baca 1 hari je hehe

    ReplyDelete
  2. Citer vampire 👻👻
    Kalau baca mestu nak imagine kan watak tersebut😂😂👻👻

    ReplyDelete
  3. Good sharing sis 🤗. Cheery skrang sibok mengadap anak ja, Kita membaca diowg sibok kaco huhu. Btw jemput join giveaway yah https://ctcheery87.blogspot.com/2020/09/giveaway-selamat-tinggal-moratorium-by.html?m=1

    ReplyDelete
  4. wah mmg ulat buku sejati ni. kipidap sha!

    ReplyDelete
  5. kak shaaaa... sehari ja kak sha baca... hebat gila ...

    ReplyDelete
  6. gimik je tu nk matikan watak pd hal.. hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »