Tuesday, September 29, 2020

Makanan | Vico: Nuggets Crunchy & Chocolatey

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha jumpa nuggets Vico ini dekat Terengganu.. bentuk dia lebih kurang je macam nuggets jenama Milo cuma dari segi tekstur dia agak keras sedikit.. Hehehe.. Rasa dia memang meriahlah dengan coklat.. Cuma kena hati-hati masa mengunyah je.. Untuk yang tak suka makanan keras, tak digalakkan lah.. Karang habis gigi.. hehehe.. Dekat area tempat Sha ini, tak adalah pula Sha jumpa.. Kalau ada jual dekat tempat korang, bolehlah update dekat komen ye..


8 comments:

  1. tak pernah jumpa jugak, biasa jumpa nuggets yang milo tu, si aiyan punyalah suka... tapi kadang tak bagi beli sebab manis bebeno

    ReplyDelete
  2. suka makan ni juga tapi yg milo punya.. then lepas tu.. gigi rasa ngilu hahaha

    ReplyDelete
  3. biasa nmpk nuget milo jeee.. xprnh jumpa lg nuget vico ni.. hihi

    ReplyDelete
  4. Rasanya produk nie baru dipasarkan...

    ReplyDelete
  5. Belum jumpa lagi, tapi mungkin tak perasan ada di kedai.

    ReplyDelete
  6. wah cam sedap je...

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/09/aku-dapat-suprise-box-daripada-anak.html

    ReplyDelete
  7. tak pernah nampak..atau mungkin tak pernah ambil port kat bahagian coklat haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »