Monday, August 10, 2015

IG saya di bom #bloggerutara

Assalamualaikum...
Terima kasih kepada kawan-kawan #bloggerutara yang telah mengebom IG saya...
Tetibe bernyawa lak IG tuh..
Hehehe...
Bom2 ini telah dibaling pada 30.07.2015..



Terima kasih #bloggerutara

18 comments:

  1. Mv pun baru jer on balik ig...klik ikea satu

    ReplyDelete
  2. eheheh.. cik en punya ig xde spe nk boom.. ehehhe

    ReplyDelete
  3. Wah kena BOOM Hehe... Best juga BOOM IG ni

    ReplyDelete
  4. ooo ni yg bom bom tu..igtkan bom ape tadi
    tp kuih bom pun sedap gak kan hehe

    ReplyDelete
  5. Betul tu el..kuih bom pun sodap nie..

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Ala..jgnlah jeles..meh cek boom blog CX..hehehe..

      Delete
  7. Untung la Kita ada IG xdpt buka sob sob nde sape boom pun

    ReplyDelete
  8. eh..eh...kah..kah...kah...mcm kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh..eh..haruslah kenalkan zai kan..hehehe..

      Delete
  9. diorang ni memang.. hehehe..
    CT x follow akak lagi kot.. nanti na.. heheh..

    ReplyDelete
  10. Assalam sha,
    he3
    dah macam wajib pulop bon3 #bloggerutara ni kan3
    soka2

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »