Car Wash Terbaik di Bandar Behrang 2020 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, August 11, 2015

Car Wash Terbaik di Bandar Behrang 2020

Assalamualaikum..
Car Wash Terbaik di Bandar Behrang 2020.. Memang terbaik.. Cucian yang bersih..
Luar dan dalam kereta.. Memang selalu cuci di Car Wash Terbaik di Bandar Behrang 2020..
Bukan saya sahaja.. Raka-rakan pun kebanyakkannya cuci di Car Wash Terbaik di Bandar Behrang 2020 ini...Support Bisnes Melayu..
Car Wash Terbaik di Bandar Behrang 2020 ini terletak bersebelahan dengan Masjid Biru Behrang 2020... Kalau dari tepi jalan memang akan nampak Masjid Biru ini..


Tengok betapa banyaknya kereta..

Senarai harga bagi perkhidmatan di
Car Wash Terbaik di Bandar Behrang 2020.

22 comments:

  1. Cucian kereta secara manual lebih bersih dari auto kan...

    ReplyDelete
  2. Patut la ramai yg berminat dgn tempat tu sbb servis bagus kan.

    ReplyDelete
  3. akak selalu basuh kat mesin jer..5hinggit..tp memang tak berapa bersih..tp boleh lerrr asalkan x la kelabu asap keta akak..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..sesekali gi gak kat tmpt mesin..naj cepat kak..tp tulah x brape bersihlah..

      Delete
  4. dah bertaun kut kete xnah cuci kat luar
    semua cuci kat rumah..aje semua pemalas nak pi kat kedai cuci huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rajinnya el..kami nie x brape rajin el..tu yg anta car wash..

      Delete
  5. mesti bersih dia cuci tue yg ramai org

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang bersihpun MV..sebab tu suka cuci sini..

      Delete
  6. Kedai nampak biasa dengan servis luar. Biasa ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes arz.. walaupun kedai biasa tapi servis dia sangat2 luar biasa..

      Delete
  7. ekin pulak kereta abg selalu.kat kedai gak

    ReplyDelete
  8. erm,harganya berpatutan gak kan..

    ReplyDelete
  9. uish jauh rupanya Kak Shida duduk.. eeerk.. Behrang sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada jauh.. hehehe.. Kalau dalam mimpi dekat je SYM..

      Delete
  10. Assalam sha,
    waaaaaaaaa
    cuci pun terbaik la ni kan3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam kak Sha.. Yup.. Cucian dia memang terbaik..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..