Aiskrim Walls Fruttare Strawberry Smoothie - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, November 22, 2016

Aiskrim Walls Fruttare Strawberry Smoothie

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom kita makan aiskrim bagi melegakan hati..
hehehe..
Sian Sha.. Baru nak cuba makan aiskrim ini..
Sedap rupanya..

Rasa smoothie yang sangat ohsem..
Lepastu ada pula ketulan-ketulan buah strawberry..
Memang best..
 
 
Aiskrim Walls Fruttare Strawberry Smoothie
 
 
Sedap owh..
Ada ketulan-ketulan buah strawberry..

17 comments:

  1. pernah makn tp kita tak suak .. heheh bkn taste kite kot .. yg pisang tu pun sama kita tak suka ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eima cuba tak yg mangga.. Yg mangga sedap.. Pisang Sha tak rasa lagi..

      Delete
  2. arghh busyra suka aiskrim ni.. busyra sgala jenis aiskrim makan. fevret!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sep sikit.. Aiskrim memang best.. Apa jenis pun..

      Delete
  3. Eh! I pun suka ais krim strawberry. Favourite! Vanilla and Chocolate selalu husband and anak2 yang suka. Jadi senang kalau beli yg dalam tuh ade 3 flavors terus. Tapi yang ini belum pernah rasa. Boleh la try one fine day...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguskan boleh terus beli yang 3 flaver terus..

      Delete
  4. Ni memang aiskrim feveret Mai kak sha, masa ada duit lebih ambil yg ni, kalau pokai sikit ambil aiskrim Milo. tapi dua ni jelah yg mai attack kat seven e. hahahaha

    ReplyDelete
  5. Tahniah sha.. Ekin nak dapat 1k jarang sangat.. Paling banyak pum 900 jah

    ReplyDelete
  6. Kalau perasa dia stroberi masam masam gitu, hakak pun mcm auka ni. Nak cari jugaklah nanti

    ReplyDelete
  7. anak MV beli yang pisang semalam..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..