Koleksi Buku Februari 2017 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, February 25, 2017

Koleksi Buku Februari 2017

Assalammualaikum..
Hye semua..

Sha tambah koleksi buku lagi..
Yeah!! Untuk diri sendiri.. Hehehe..
Jom tengok buku apa Sha beli..

 
Buku Preloved..
Aku, Dia & pinky Promise - Anna Lee
Magisial - Jun
Parut - Zahida Zarkasi
Kau Kuseru - Hasrudi Jawawi
Isteri - S. Mara GD
Awan dan Aksara - Syafiq Aizat

Murah giler kot beli dengan seller nie..
Siap dapat buku free sebiji tau...
Berminat?? Whatsapp je dia di 0176123410 - Riena

Inilah Pos yang berjaya menggoda nafsu membacaku untuk membeli..

15 comments:

  1. Banyaknya Sha. Jelesnya ana ๐Ÿ˜˜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala Ana.. janganlah jeles dengan Sha.. hehehe.. ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

      Delete
  2. Bestnyaaa kak! buku awan tu best. sambungan dia AKSARA tu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a Syed.. Betul tu.. Buku ini trilogi..
      Memula Ajaib, pastu Awan, last sekali Aksara..

      Delete
  3. bestnyaaaaaa .... nak try tengok laah . mana tahu ada yang terbekenan di hati

    ReplyDelete
  4. memang sekarang kte dh jarang beli buku, jeles bila tengok buku tersusun cmni..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pun suka bila dapat susun buku cengginie..Hehehe

      Delete
  5. Replies
    1. Sebab ramai yang cakap best tu la yang beli.. Tengah cari mood nak baca trilogi ajaib nie..

      Delete
  6. Jelesnyaa akak! Saya nak borong buku jugak, tapi tak mampulagi. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala... Janganlah jeles.. ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
      Akak doakan Ana pun berpeluang untuk borong buku.. Aamiin..

      Delete
  7. banyaknye buku.. Nak kene jengok jugak ni...

    ReplyDelete
  8. Magisial tu superb.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..